پیام جاوید
تنفس صبح

 

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السّلام می فرمایند:
فَإِيَّاكُمْ وَالتَّلَوُّنَ فِي دِينِ اللَّهِ، فَإِنَّ جَمَاعَةً فِيمَا تَكْرَهُونَ مِنَ الْحَقِّ، خَيْرٌ مِنْ فُرْقَةٍ فِيمَا تُحِبُّونَ مِنَ الْبَاطِلِ. وَ إِنَّ اللَّهَ سُبْحَانَهُ لَمْ يُعْطِ أَحَداً بِفُرْقَةٍ خَيْراً مِمَّنْ مَضَى‏، وَ لَامِمَّنْ بَقِي
مبادا در دين خدا به رنگ‏هاى مختلف در آييد؛ چرا كه اتّحاد و اجتماع در راه حق- هر چند خوشايند شما نباشد- از پراكندگى در راه باطلى كه مورد علاقه شماست بهتر است و (بدانيد) خداوند سبحان به هيچ كس، نه از گذشتگان و نه باقى ماندگان به سبب اختلاف و تفرقه، نتيجه خوبى نبخشيده است.
امروز هم سیّد علی زمان ما همین نکته را به دولت و ملّت ایران گوشزد می کند؛ همدل و هم زبان بودن در مقاومت و ایستادگی برابر باطل، بصیر نبودن و گوش ندادن پشیمانی سخت و بی سود به دنبال خواهد داشت، پس بیایید همین حالابه هوش و بیدار باشیم.

 



نظرات شما عزیزان:

hatef1
ساعت12:12---26 شهريور 1394
سلام ،خواهر خوبم وبلاگت خیلی عالیه. انجام این کار توی این عصر و زمانه واقعا خودش یه جهاد بزرگه.وقتی وارد وب شما شدم و با این مطالب مواجه شدم امیدوار شدم که باز هم دختران و پسران با ایمان خیلی زیادند. آرزوی عاقبت به خیری براتون دارم.
پاسخ:سلام اگر حسنی هست عنایت خداست با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:, :: 12:51 :: نويسنده : سحرحیدری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنفس صبح و آدرس tanaffosesobh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: